Personalizează-ți cana cu orice poză vrei tu. Este foarte simplu!
Mai departe, poți continua cumpărăturile sau poți finaliza comanda.
Înapoi la cumpărături Vezi coșulPoti alege intre urmatoarele modalitati de plata:
1. Plata la livrare (plata ramburs) se face in numerar, direct reprezentantului companiei de curierat rapid.
2. Plata prin transfer bancar se face in baza facturii primite pe email dupa confirmarea comenzii, iar produsele vor fi livrate dupa ce vom avea confirmarea platii din partea bancii noastre. Plata va trebui efectuata in maxim doua zile lucratoare, in caz contrar comanda va fi anulata. In cazul in care produsele comandate sunt un cadou si este important sa ajunga pana la o anumita data, te rugam sa iei in considerare faptul ca transferul bancar poate dura, in functie de circumstante, pana la maxim 2 zile lucratoare din momentul efectuarii platii.
3. La plata online cu cardul tranzactiile sunt procesate in sistemul 3D Secure, in conditii de maxima securitate. Nu se percep comisioane. Vei fi redirectionat pe pagina procesatorului de plati, unde vei completa un formular cu informatiile despre cardul tau.
4. Poti achita contravaloarea produselor comandate in numerar in momentul in care te prezinti pentru a le ridica de la sediul nostru.
Livrarea produselor se face doar pe teritoriul Romaniei, fiind folosite servicii de curierat rapid. Livrarea se face la adresa indicata de tine in comanda. Un delegat al curierului te va contacta inainte de livrarea pachetului.
Termenul de livrare este in mod normal de 1-2 zile lucratoare de la data expedierii coletului. In cazuri exceptionale, in perioadele sarbatorilor si Black Friday livrarea coletelor mai poate intarzia cateva zile, datorita numarului mare de cereri.
Taxa de livrare (care se adauga la valoarea comenzii) este 10 lei in Bucuresti, respectiv 19 lei in provincie, prin curier rapid (TVA inclus). Taxa este fixa, indiferent de numarul de produse comandate si de greutatea acestora. Pentru comenzi mai mari de 150 lei, livrarea este gratuita.
Te rugam sa verifici continutul pachetului in prezenta reprezentatului firmei transportatoare. Daca produsul primit este deteriorat, te rugam sa mentionezi acest fapt pe formularul de transport si sa sesizezi imediat acest lucru la e-mail contact@magazinuldecani.ro. Daca pachetul ajunge deteriorat sau desfacut te rugam sa refuzi primirea sa. In caz contrar, orice declaratie ulterioara este declarata nula. Receptia produselor reprezinta acceptul tau ca produsele au ajuns in stare buna.
In cazul in care nu vei fi gasit la adresa mentionata in intervalul orar stabilit de comun acord, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, urmand sa suporti costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
Ne rezervam dreptul de a intarzia sau anula livrarea produselor comandate in cazul in care apar impedimente de forta majora, conform legislatiei in vigoare.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de magazinuldecani.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de la acel client.